اخبار و مقالات

نگهداری از دستگاه تصفیه آب خانگی

فیلترهای دستگاه تصفیه آب خانگی را هر چند وقت یکبار باید تعویض کرد . زمان تعویض بعضی از فیلترها به راحتی قابل تشخیص است . که با تغییر رنگ فیلتر که از داخل دستگاه قابل مشاهد است . بطور کلی فیلترهای مرحله اول تا سوم را هر شش ماه یکبار باید تعویض نمود، ممکن است آلودگی آب ورودی به حدی باشد که زمان تعویض فیلترها کوتاه تر گردد . طول عمر فیلترها به مقدار مصرف و کیفیت آب ورودی به دستگاه تصفیه آب بستگی دارد :
بطور کلی نباید گذاشت تا رنگ فیلتر اول به رنگ تیره تغییر یابد ، این کار باعث می گردد تا فیلترهای دیگر صدمه ببینند .
زمان تعویض فیلتر ممبرین در بهترین شرایط حداکثر 3 الی 5 سال می باشد .

فیلتر مرحله 5 که وظیفه از بین بردن طعم و مزه ی بد آب داخل مخزن می باشد. این فیلتر را بهتر است یک سال الی یک سال و نیم تعویض کنید .

فیلتر مرحله 6 میتواند یکی از فیلترهای زیر یا بعضی از آنها باشد :
فیلتر مینرال : این فیلتر مقداری مواد معدنی از قبیل کلسیم ، پتاسیم ، آهن و … را به آب اضافه میکند

فیلتر قلیایی : این فیلتر یکی از بهترینها در فیلترهای افزودنی می باشد ، این فیلتر کلیه اسیدهای ذخیره شدن در بدن را که نهایتا به چربی تبدیل می شود را به کلسیم غنی شده تبدیل میکند و از لحاظ پزشکی دارای ارزش تغذیه ای بسیار زیادی می باشد که حتی مورد تایید پزشکان ایران و غیر ایرانی و هم مورد تایید اکثر آزمایشگاه ها قرار گرفته است .

فیلتر اینفرارد : این فیلتر اکسیژن کافی را به آب اضافه میکند .

فیلتر میکس پلاس : این فیلتر ضد بو و ضد باکتری است ، وجود این فیلتر بر روی دستگاه های تصفیه آب خانگی میتواند تاثیر بسیار زیادی در طعم و مزه آب داشته باشد .

با توجه به اطلاعات روی فیلتر قابل تعویض هستند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *