اخبار و مقالات, دسته‌بندی نشده

آزمایشگاه مواد غذایی رسوب آب

آزمایشگاه مواد غذایی

آزمایشگاه مواد غذایی

همان طور که می دانیم آب و غذا یکی از نیاز های اصلی انسان می باشد؛ به همین منظور کنترل و مناسب بودن آن ها بسیار مهم می باشد. از طرف دیگر می توان گفت آزمایش مواد غذایی برای اطمینان از صحت آن و مناسب بودن ویژگی های میکروبی انجام می شود.

انجام آزمایش مواد غذایی اهمیت بسیاری دارد؛ چرا که با آگاهی از میزان ویژگی های میکروبی، شیمیایی و فلزات سنگین، سلامتی انسان تامین می شود. همچنین می توان گفت این آزمایش برای تولید کننده گان نیز مفید و لازم می باشد. لذا آن ها را در آزمایشگاه مواد غذایی مورد بررسی و کنترل قرار می دهند.

آزمایشگاه مواد غذایی

آزمایشگاه موادغذایی دارای اهداف بسیار مهمی می باشد که از جمله آن ها می توان به کنترل کیفی مواد غذایی و آنالیز ویژگی های میکروبی، شیمیایی و فلزات سنگین، آزمایش پروبیوتیک ها، مشخص کردن آلودگی مواد غذایی و….. اشاره کرد.

آزمایشگاه رسوب آب که همکار سازمان استاندارد ملی، سازمان دامپزشکی و محیط زیست می باشد، خدمات و فعالیت های بسیاری را در زمینه آزمایش مواد غذایی، آزمایش پروبیوتیک و…. شروع کرده است و می توان گفت امروزه این خدمات و فعالیت ها افزایش یافته است. علاوه بر این، استاندارد آزمایشگاه مواد غذایی بر اساس تایید صلاحیت کشور می باشد و سازمان غذا صلاحیت آن را تایید کرده است.

این آزمایشگاه به دلیل وجود کارشناسانی با تجربه و حرفه ای و استفاده از دستگاه های پیشرفته، مورد تایید استاندارد ملی قرار گرفته است و در آنجا با صحت کامل ویژگی های مواد غذایی را به طور دقیق بررسی و کنترل می کنند. علاوه بر این، آزمایشگاه آنالیز مواد غذایی با استفاده از روش های تحلیلی توانسته است ویژگی ها و خواص غذایی را مشخص کند.

همچنین می توان گفت آزمایشگاه آنالیز مواد غذایی برای بیان مطالب و گزارش هایی در مورد ترکیبات و خواص مواد غذایی، ویژگی های میکروبی، شیمیایی و…. از روش های تحلیلی استفاده می کند. به عبارت دیگر، این آنالیز مواد غذایی برای درک بهتر ما از ویژگی های مواد غذایی و ترکیبات آن ها به کار می روند. در ادامه با خدمات آزمایشگاه مواد غذایی رسوب آب بیشتر آشنا می شویم.

آزمایشگاه مواد غذایی

خدمات آزمایشگاه مواد غذایی رسوب آب چیست؟

در این آزمایشگاه از روش های مختلفی برای کنترل دقیق و مناسب مواد غذایی و ویژگی هایی که دارد، استفاده می شود. به عبارت دیگر می توان گفت در آنجا از روش های فیزیکی، شیمیایی، میکروبی، فلزات سنگین و … به کمک روش های دستگاهی دقیق جهت بررسی و کنترل مواد غذایی استفاده می کنند. لذا می توان گفت روش دستگاهی برای کنترل و تجزیه مواد غذایی بهتر و مناسب تر می باشد.

خدمات آزمایشگاه مواد غذایی رسوب آب به شرح زیر می باشد :

Download (PDF, 261KB)

یکی از مهم‌ ترین خدمات آزمایشگاه مواد غذایی رسوب آب می توانیم به تعیین سموم باقی مانده دفع آفت نباتی، آزمایش ویژگی های شیمیایی، مشخص کردن میزان تراریختگی مواد، آزمایش ویژگی های میکروبی مواد غذایی و….. اشاره کنیم. از طرف دیگر می توان گفت آزمایشگاه مواد غذایی رسوب آب علاوه بر خدماتی که به مردم و صاحبان صنایع ارائه می دهد، دارای مزایا و ویژگی های بسیاری می باشد که از جمله مزایای آن می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • داشتن تاییدیه از استاندارد ملی سازمان ایران و سازمان دامپزشکی
  • مناسب بودن وسایل و تجهیزات مورد استفاده در این آزمایشگاه و استفاده از وسایل پیشرفته و بسیار مدرن
  • بررسی فرم فاسد بودن ویژگی های شیمیایی مواد غذایی

در ادامه می ‌خواهیم با آزمایشگاه مواد غذایی رسوب آب بیشتر آشنا شویم تا به آسانی برای آزمایش این مواد و تجزیه و تحلیل آن ها اقدام کنیم.

آزمایشگاه مواد غذایی

آزمایشگاه مواد غذایی رسوب آب در تهران:

همان طور که می دانیم در تهران آزمایشگاه های مختلف و متنوعی جهت آزمایش مواد غذایی و بررسی ویژگی های آن ها وجود دارد که هر کدام از آن ها بر اساس روش ها و استانداردهای مختلفی مواد غذایی را مورد بررسی و تجزیه قرار می دهند و نتیجه را در اختیار دیگران می گذارند.

 علاوه بر این می توان گفت آزمایشگاه رسوب آب یکی از آزمایشگاه های پیشرفته می باشد که از به روزترین استانداردها با کادری مجرب از دقیق ترین و پیشرفته ترین تجهیزات استفاده می کند.

در تاسیس آزمایشگاه مواد غذایی رسوب آب، افرادی متقاضی و کسانی که صلاحیت داشته اند، کنار یکدیگر جمع شده اند تا بهترین خدمات را به افراد و صاحبان صنایع ارائه دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *